Integracje systemów online

0
527

Integracja wszystkich systemów ERP w firmie- jak tego dokonać?

Każde przedsiębiorstwo które na fali swojej działalności zaczyna odnosić większe sukcesy potrzebuje 1,2 lub więcej systemów do zarządzania zdarzeniami w przedsiębiorstwie. Im większa liczba systemów tym panuje większy chaos i trudniej kontrolować to co się w firmie dzieje. Monitorowanie tego jak konkretne zdarzenia wpływają na przedsiębiorstwo jest kluczowe w planowaniu i szacowaniu strategii firmy. Właśnie dlatego w pełni zintegrowany system ERP zapewnia wysoki poziom kontroli nad  przedsiębiorstwem a tym samym możliwość sprawnego zarządzania.

Naturalnie nie każdy ma predyspozycje do tego aby być w stanie dokonać zintegrowania systemów ERP, dlatego czasem warto wykorzystać firmę zewnętrzną. Integracja systemów ERP, z platformami sprzedażowymi jak i firmami kurierskimi znacząco przyspieszy proces wysyłki towaru do klienta a co za tym idzie zmniejszy koszty działalności.

Na co zwrócić uwagę przed zleceniem integracji?

Przede wszystkim jeżeli zlecamy integrację firmie zewnętrznej powinniśmy się do tego odpowiednio przygotować. Większość przedsiębiorstw korzysta z różnych systemów co za tym idzie nie każda firma posiada możliwości dokonania integracji każdego systemu. Przed wyborem firmy zorientujmy się czy istnieje możliwość integracji określonych systemów, którymi posługuje się nasza firma. Przykładem może być integracja takich systemów jak subiekt gt z platformą presta shop i pocztą polską. Połączenie tego typu i dokonanie pełnej integracji może być niedostępne w każdej firmie.

Koszty integracji

W zależności od tego czego wymagamy i w jakim stopniu dana integracja ma być posunięta możemy liczyć się z kosztami na poziomie kilkuset złotych miesięcznie. Wszystko zależy od naszych oczekiwań i tego jakie systemu ze sobą integrujemy. Przykładem dość taniej aczkolwiek przydatnej integracji jest złączenie ze sobą systemu Subiekt GT z platformą allegro. Subiekt GT to system ERP do zarządzania zdarzeniami w przedsiębiorstwie, a w połączeniu z platformą sprzedażową każdy zakup będzie odnotowywany w magazynie. Koszt takiej integracji w zależności od ilości miesięcy użytkowania może kosztować od 60 do 80 zł za miesiąc. Programy integracji mogą mieć różne ceny w zależności od potrzeb.

Dlaczego nie należy zwracać uwagi na cenę, tylko na jakość?

Integracja systemów zarządzania przedsiębiorstwem może wyglądać różnie a koszty mogą oscylować w zależności od firmy, od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie. Mimo wszystko cena to nie jest ta składowa na która powinniśmy zwracać uwagę. Usprawnienie działania firmy przyniesie oszczędności które bardzo szybko zostaną zrekompensowane przez integralność wszystkich systemów.

Integracja to przede wszystkim brak konieczności dużej liczby pracowników, szybsza realizacja zamówień dla klientów, większa przepustowość sprzedaży. Integracje systemów najlepiej przeprowadzić przed okresem zmożonego ruchu na stronach dzięki czemu będzie można go przetestować w standardowych warunkach.

Źródło: https://sellintegro.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here